محمد کریمیان آهنگ نیستی پیشم

محمد کریمیان آهنگ نیستی پیشم

محمد کریمیان آهنگ نیستی پیشم

محمد کریمیان آهنگ نیستی پیشم

محمد کریمیان آهنگ نیستی پیشم

محمد کریمیان آهنگ نیستی پیشم
محمد کریمیان آهنگ نیستی پیشم
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
تبلیغات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
محمد کریمیان آهنگ نیستی پیشم
محمد کریمیان آهنگ نیستی پیشم

آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی از محمد کریمیان آهنگ نیستی پیشم

+ متن آهنگ / اینستاگرام : https://instagram.com/mohammadkarimian1368

 

 

 

 

 

لینک مستقیم128:http://s3.picofile.com/file/8213670918/Mohammad_Karimian_Nisti_Pisham_128_.mp3.html


 

نیستی و دردامو هیشکی نمیدونه

نیستی و چشمامو گریه میسوزونه

نیستی و تنهامو بی تو یه دیوونه بی تو دنیا واسم مثه یه زندونه، حالا که غصه دارم

نیستی پیشم دستاتو کم دارم

نیستی پیشم حس بدی دارم

نیستی پیشم حالا که کم طاقتم

نیستی پیشم از همه ناراحتم

نیستی پیشم گریه شده عادتم نیستی پیشم،

نیستی و میباره این دل دیوونه روبروم دیواره دل من داغونه

نیستی و میریزه اشک من رو گونم

نیستی و میدونم بی تو نمیتونم



تعداد بازديد : 102
چهار شنبه 1 مهر 1394 ساعت: 17:14
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تبلیغات
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران

الکسا